Sales és marketing stratégia
A jól kialakított sales és marketing stratégiák birtokában a menedzsment minden pillanatban pontosan tudja, hogy a vállalat honnan indult és éppen hol tart a kitűzött célok felé, illetve hogyan fogja azokat elérni. Kiemelt fontosságúak a megfelelő üzleti stratégiák a jelenlegi bizonytalan, dinamikus üzleti környezetben.
A stratégiaalkotás helyzetfelméréssel indul, vizsgáljuk a sales és marketing stratégiát érintő egyéb stratégiák naprakészségét, elemezzük az adott terület pénzügyi, IT, infrastrukturális, HR vonatkozásait, majd kiértékeljük a területben rejlő lehetőségeket. Piaci best practice példák alapján javaslunk előremutató, ugyanakkor elérhető célokat. Elvégezzük a szükséges piacelemzési feladatokat is. A folyamatban aktív szerepet kapnak a célterület vezetői, szakemberei, továbbá figyelembe vesszük a vállalat egyedi szervezeti, kulturális jellemzőit. A stratégiák operatív végrehajtásának támogatását, a kitűzött célok elérésének visszamérését, a stratégiák rendszeres felülvizsgálatát és változásmenedzsmentjét is támogatjuk.
Szövegírás, sales és marketing anyagok, szakfordítás
Egy lényegre törő, jó megjelenésű dokumentum, mely tudatosan sales módszertanok alapján épül fel, nagyban segít ügyfelei meggyőzésében. A teljes grafikai megvalósítást vállaljuk. Szakfordítás magyarról angolra és vissza – mindezt úgy, hogy számos iparág terminológiáját ismerjük